Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Брусенко А$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
1. |
Брусенко А. С. Умови успішного формування культури самопрезентації майбутніх соціальних педагогів у позааудиторній роботі [Електронний ресурс] / А. С. Брусенко // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 122. - С. 28-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2014_122_9
| 2. |
Брусенко А. С. Робота театрального гуртка як соціально-педагогічна умова формування культури самопрезентації майбутніх соціальних педагогів [Електронний ресурс] / А. С. Брусенко // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2017. - Вип. 2. - С. 30-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2017_2_6
| 3. |
Брусенко А. С. Застосування інтерактивних технологій у процесі формування культури самопрезентації майбутніх соціальних педагогів у позааудиторній роботі [Електронний ресурс] / А. С. Брусенко // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2018. - Вип. 3. - С. 29-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2018_3_5
| 4. |
Брусенко А. С. Формування культури самопрезентації майбутніх соціальних педагогів у позааудиторній роботі [Електронний ресурс] / А. С. Брусенко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2015. - № 1. - С. 48-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2015_1_9 Проаналізовано проблеми формування культури самопрезентації майбутніх соціальних педагогів засобами соціального театру в позааудиторній роботі. Уточнено та визначено поняття "культура майбутнього соціального педагога", "культура самопрезентації", "культура самопрезентації майбутнього соціального педагога", "позааудиторна робота", "соціальний театр", "студентський соціальний театр". Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено соціально-педагогічні умови формування культури самопрезентації майбутніх соціальних педагогів засобами соціального театру в позааудиторній роботі. Увагу приділено створенню сприятливого психологічного мікроклімату для формування культури самопрезентації під час позааудиторної роботи майбутніх соціальних педагогів, застосуванню інтерактивних технологій у процесі формування культури самопрезентації майбутніх соціальних педагогів у такій роботі, використанню соціального театру як засобу формування культури самопрезентації майбутніх соціальних педагогів у позааудиторній роботі. Визначено критерії (мотиваційний, когнітивний, діяльнісний), показники (наявність мотивів досягнення успіху в оволодінні культурою самопрезентації; зацікавленість у формуванні самопрезентаційних знань та навичок; потреба в оволодінні культурою самопрезентації під час навчання у ВНЗ; наявність знань про сутність самопрезентації; володіння теоретичними знаннями щодо культури самопрезентації майбутнього соціального педагога; володіння комунікативною та самопрезентаційною компетентністю; володіння культурою самопрезентації; практичні вміння використання соціального театру як засобу соціально-педагогічного впливу на неповнолітніх) і рівні (низький, середній, високий) сформованості культури самопрезентації.
|
|
|